Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.09.2009 21:47 - РЕВНИВА СЕКСИ МАЦКА 2
Автор: ani101 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4831 Коментари: 2 Гласове:
5

Последна промяна: 11.09.2009 22:03


Наскоро написах коментар на романа за тинейджъри над 12 години “Ревнива, секси мацка”

 По мое мнение, въпросното четиво пресъздава по доста арогантен начин, любовните терзания на младите момичета и момчета. Всъщност, внушава идеята, че задявките и секса в тинейджърска възраст са нещо съвсем нормално!  

Целта на този постинг, обаче, не е да критикувам романа.

Просто искам да поговоря с вас, момичета!

 Да, знам, знам! Отново ще ме попитате:

-“Ама ти в кой век живееш?”,

- “Извинете,госпожо,но първо да Ви питам на колко сте години?

Явно на доста,защото отдавна сте забравили какво е да си тийнейджър...а и всъщност да си на 15 години в днешно време е много по-различно от колкото преди 20 години.

- “Колкото и да не ви се харесва, днешните деца се развиват много по-бързо от колкото сте се развивали вие едно време....бъдете по-съвременна за Бога!

- “Това е реалността и всички тинейджари се интересуват от секс, свалки и целувки. Да не мислиш, че някой е седнал да чете "Под игото"?. За бога не е така.”

Е, момичета, нека и аз да ви задам няколко въпроса.

 Кажете ми, но честно :

- колко от вас са изтръпвали при мисълта, че може да са бременни?

- колко от вас са готови, да се качат на “магарето” и да преживеят един или повече аборта?

- колко от вас са готови да съобщят на родителите си, че е  “станала грешка”? (всъщност, ако е станала грешка, горещо ви насърчавам да кажете на родителите си)

- колко от вас са държали ръката на приятелката си , докато е правила криминален аборт, защото според закона, непълнолетни се подлагат на подобна манипулация с подписите на родителите си?

- колко от вас са се чудели как да намерят 200 – 250 лв, защото толкова струва един “криминален аборт”?

- колко от вас са готови да родят бебето, което са заченали и да поемат отговорност за постъпките си?

- колко от вас са готови да преживят емоционалната болка от аборта?

- колко от вас са се заразявали с венерически болести и е трябвало да изтърпите срама и унижението докато се справят с проблема?

- колко от вас са готови да поемат риска да останат бездетни, поради направен аборт? 

.... и още цял куп подобни въпроси...

 image

Не бързайте да ми казвате, че сте наясно с контрацептивите”

Нека да ви дам малко факти, отнасящи се за България :

 

- над 60% от тинейджърите, водещи полов живот , не използват презарвативи,

- броят на забременелите в тази възраст се увеличава,

- около 2 хил. момичета на възраст между 15 и 19 години прекъсват бременността си годишно,

- България е на едно от първите места по брой на непълнолетни, които прекъсват бременността си,

- снижава се възрастта на заболелите от инфекции, предавани по полов път - регистриран е случай на зараза с ХИВ под 16 години.

Това е статистиката, но отвъд нея стоят реални съдби. 

Нека ви покажа и тази история на едно 17 годишно момиче:

“Провалих си живота...а съм само на 17...и всичко се случи точно за няколко дни...Едва ли някой друг му се е случвало...Просто още съм толкова объркана и не знам какво става и не знам и как да започна...Имам сериозен приятел от 2 години... 

Сигурно ще си помислите какво ли се заблуждавам, че е сериозно след като съм на 17 и още нищо не съм видяла от живота, но въпреки това мисля, че с приятеля ми отлично се разбираме и връзката ни може да продължи още дълго време даже и след нещата, които сме преживели... 

Ето най-сериозното нещо, което изцяло преобърна живота и на двама ни за 3 дни...  

С приятеля ми водим полов живот от около половин година и винаги сме се пазили, но сега на 28 Февруари не ми дойде и след няколко дни си направих тест за бременност и незнайно как той беше положителен... 

Бях страшно объркана и започнах да го обвинявам, че той е виновен и дори му казах, че не искам да го виждам никога повече, но въпреки това той ми каза, че иска да е до мен и да се справим заедно с това... и двамата не знаехме какво да направим, а нямахме и представа как е станало, защото винаги използваме презерватив и никога нито се е късал, нито нищо... 

След като разбрах, че съм бременна отидохме на гинеколог, за да се уверим дали наистина е така и така и беше...Всичко стана толкова бързо...Аз не исках да казвам на родителите си какво е станало...и не го направих... 

Приятеля ми каза, че трябва тогава сами да се справим с това и аз му казах, че искам да направя аборт, защото не искам да си провалям живота и той ме подкрепи и каза, че и според него така е най-добре...и още на следващия ден гинекологът каза, че може да стане... 

Направих аборт, но все още не знам какво става... 

Страшно съм объркана и се чувствам така сякаш съм убила човешко същество...И всичко това се случи в рамките на точно 3 дни - разбрах, че съм бременна, ходих на гинеколог, направих аборт...Толкова съм объркана... 

Кажете ми какво да правя сега...Как да продължа да живея нормално и да се чувствам нормално?? 

Едва ли някога ще мога да забравя вс тези неща, защото са толкова сериозни... 

Сигурна съм, че много от вас ще кажат, че сме страшно безотговорни и глупави и най-вероятно ще сте прави, защото и аз се обвинявам всеки ден, но разберете ме и ние самите не разбираме как стана всичко... “

image

 

Това е една от най- тъжните истории, които съм чела....

 Е, момичета,

Това ли е живта за който мечтаете?

Това ли е романтиката и любовта, която търсите? 

 

Да, сексът е вълнуваща тема, и вълнуващо преживяване, но... за него си има време и място.

А времето не е тинейджърската възраст и мястото не е извън брака!

 




Тагове:   мацка,   аборт,


Гласувай:
5



1. ani101 - мдааа
13.09.2009 16:44
много странно ... току що одобрих коментар, а той не се появи ....
цитирай
2. анонимен - Xart
18.09.2010 21:34
Определено добър постинг...Жалкото е, че повечето на тази възраст, за която се отнася темата, едва ли ще седнат да го прочетат. А дори да го прочетат, трудно биха го възприели. Всеки на тази възраст си мисли, че е прав за себе си. Малцина са тези които слушат и разбират...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ani101
Категория: Лични дневници
Прочетен: 494422
Постинги: 99
Коментари: 605
Гласове: 2529
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930