Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.09.2009 22:39 - РЕВНИВА СЕКСИ МАЦКА
Автор: ani101 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 10719 Коментари: 19 Гласове:
4

Последна промяна: 06.09.2009 20:56



Преди няколко дена се разхождах след работа и влязох в книжарница "Пингвините".
Исках да си купя нещо интересно за четене и разглеждах щандовете.
Естествено спрях и при детските книжки, нали имам племенник! :)

И там видях заглавие,което ме озадачи. Помислих, че въпросната книга е попаднала на детския щанд по грешка. Но не!

Заглавието беше: 
"РЕВНИВА, СЕКСИ МАЦКА
 за тинейджъри над 12 години"


image
Уау! Роман за тинейджъри над 12 години!!!

О,да! Чувам как някой ме пита с учудване:"Ама ти в кой век живееш?"
Какво значение има в кой век живея?
След 50  години ще казваме на 9 годишните момиченца, че са много секси, така ли?
А след още 50 - на 5 годишните ... а след още 50 на колко годишните ?
Това е абсолютно крейзи!
За да бъда честна до край ща кажа, че всъщност подобно отношение към децата е ИЗВРАТЕНО !!!

А какво да кажем за литературната стойност на въпросното творение?
Да, не съм прочела цялата книга, а само няколо абзаца от нея,но това беше достатъчно!


"Защо се чувствам толкова странно, задето Дейв е излязъл с друга?
Така ми се пада, щото аз само се канех да го използвам като примамка!
Само дето не е точно така, щото аз наистина го харесвам и когато го целунах, забравих за всичко останало... Дори и за факта, че съм лудо влюбена в Масимо..."


Младата героиня използва арогантен и груб език , като например: "Завъртях си ръкавите на червеногъзието си" ?!

Авторката на "гениалната" творба успешно вмъква между любовните терзания на 14 годишната си героиня Джесика и нейното отношение кам религията и вярата:

"Сънувах, че разговарям с Христос.
Цупеше се, защото не харесваше рокличката си, а освен това изтъкна, че червилото не отивало  на тена му. Поддечртавало оранжавеещата му кожа.
Срамота!
Питам се това дали не е някакво послание на подсъзнанието ми, че трябва да стана по-религиозна?"


По - късно, героинята описва впечатленията  си от посещението си в църква:

"Каква величайша загуба на време!
И толкова странни неща.
Дамата на органа (която не ми се стори като обикновена дама, стига да не смятате, че жена, която е висока два метра, носи два чифта очила и има четиридневна набола брада е нормална) изсвири няколко псалма от книгата. Не смятам, че дъртите откачалки, които съставляваха голяма част от присъстващите забелязаха нещо, обаче лично аз, не отидох в Божия дом за да слушам глупости.
А освен това, трябваше и ние да пеем. Със съответните жестове. ..." и т.н.

Обобщено с две думи, книгата е пълна с цинизми, похот, бунт, интриганство и подигравки към вярата.

Не знам за вас, но аз мисля,че нашите тинейджъри заслужават нещо много, много, много по-добро!!!

P.S. : Книгата е част от поредица (Уроци по целуване, Космически свалки, Искам ново гадже ....), която е изключително популярна сред тинейджърите, а авторката Луис Ренисн - носител на награди за детска литература.
Всъщност тя описва собствените си преживявания в държавното училище, което е посещавала... ,което от своя страна повдига темата :"Какво се случва в едно традиционно държавно училище ?"




image









Тагове:   мацка,


Гласувай:
4



1. анонимен - Ами няма защо да се чудим
06.09.2009 15:26
защо са ни такива децата. Не стигат простотиите, с които ги заливаме от телевизията, но и ако някой случайно реши да прочете книга, ще посегне именно към тази. На 12 години, вместо да се учат на приятелство, на доброта, на красота, те ще се учат как най-секси да се целуват и да се държат и изглеждат като проститутки. Защото това е важно за чалга-поколението - да бъдат прелъстителни и цинични, за да успеят в живота. Браво на книжарница "Пингвините", хубава поредица от детски романи! Всичко е чудесно, щом се харчи и носи печалба! Само после да не се питаме "как стана така?" като четем по вестниците за поредните тийнейджърски подвизи!
цитирай
2. анонимен - умишлено замърсяване на съзнанието и под съзнанието
06.09.2009 15:48
от кого? то е ясно! защо? подразбира се ! каква е крайната цел? завинаги заедно в .......пъкала!!!!
цитирай
3. анонимен - Е не виждам нищо чак толкова фрап...
06.09.2009 15:55
Е не виждам нищо чак толкова фрапиращо. Книгата е отражение на реалността. Все пак всички тинейджъри още от 12 годишни почват да се интересуват повече от свалки, целувки и секс, защо да няма и такава литература за тях? Нали точно това ги вълнува? Който се интересува, си купува, който не - еми има достатъчно друга литература. А пък това, че е написана на уличен език не я прави по-лоша, ами по-достъпна за млада аудитория. Защото именно по този начин си говорят и мислят болшинството от тийнеджъри макар да не го признават пред родители и възрастни. А това, че болшинстовото от родители дори и не подозира това или знае, но го допуска, е съвсем друга тема.
цитирай
4. eleonoraknyazheva - С риск да прозвуча като дасадна даскалица,
06.09.2009 16:15
ще подчертая, че всичко се заражда и се възпитава в семейството. Ако човек има добро домашно възпитание и е чувствал винаги обичта и подкрепата на близките си, той няма да се заинтригува от подобно четиво. Парите въртят света, за съжаление, затова не се учудвам, че въпросното издание се ползва с популярност.
Жалко. Ако продължава така, нищо чудно, че цивилизацията върви към своя залез...
цитирай
5. анонимен - грешки, пардон болести на разви...
06.09.2009 20:15
грешки, пардон болести на развитието
цитирай
6. ani101 - eleonoraknyazheva,
06.09.2009 20:32
Напълно съм съгласна с теб- семейството е отговорно за възпитанието на децата и ценностите, които те възприемат.
Така и би трябвало да бъде.

Всъщност, замислих се имал ли съвременни автори за деца и тийнове, които заслужават да се прочетат?
Ако някой знае, нека да сподели.
Все пак децата трябва да има какво да четат. Не може да няма нещо интересно и стойностно.

цитирай
7. eleonoraknyazheva - Ани,
06.09.2009 22:19
на мен изчервената Беки Тачър и Том Сойер ми стигаха, но времената се менят... :)
цитирай
8. ani101 - Хахаха
06.09.2009 22:24
На мен също :)))
Том Сойер беше една от любимите ми книги :)
цитирай
9. анонимен - a?
07.09.2009 12:36
Абе ти в кой век живееш? :D
цитирай
10. анонимен - Смях
07.09.2009 12:57
Цялата подерица от книги е страхотна - забавна, позитивна и интересна. Благодарение на нея много тийнейджъри преоткриха книгата и четенето. Не прибързвайте с критиките! Не е коректно някой да се изказва за книга, която дори не е прочел и да вади цитати от контекста им. В текста на Ренисън няма нищо пошло и вулгарно... ако имаше и намек за токва нещо, нямаше да удостояват поредицата с толкова международни награди.
цитирай
11. анонимен - Стига глупости!
07.09.2009 13:02
Някой от вас че ли е нещо в сайта TeenProblem.net? Или тяхната книга Диагноза тийн? Ако имате поглед на този сайт или книга, то вие сигурно вече знаете че не книгите и сайтовете развращават младите, а те за огледало на това което се случва. А това, че не искаме да приемем, че младите правят секс от 12 годишни и знаят много повече от нас е лично наш си проблем. А най-обичам някой да се прави на по-голям светец от папата. Че ние, като бяхме на 12 какво сме правили? А? Или все още е табу да си признаем, какви сме ги вършили... Или пък може би искаме да анатемосаме всички нормални деца заради това, че ние на тяхната възраст не сме правили секс? Така ли е в този случай?

Успех на поредицата. Аз лично купих всичките книжки на моята племенница и наистина не намирам нищо странно или пошло в тях. Успех!
цитирай
12. ani101 - анонимен10
07.09.2009 13:51
дори само в изброените от мен цитати има цинизъм, това не е ли достатъчно?
цитирай
13. ani101 - анонимен 11
07.09.2009 14:08
ти да не си от издателство Кръгозор?

И ако ти си правил разни работи на 12, които се срамуваш да признаеш, не значи, че всички са ги правили, а още по-малко значи, че трябва да насърчаваме 12 годишни да правят секс !!!
цитирай
14. анонимен - мнение
07.09.2009 15:35
Хахаха....не мога да не се изсмея...аз съм на 18 години и направо ми е жал да гледам какво пишете...Извинете,госпожо,но първо да Ви питам на колко сте години?Явно на доста,защото отдавна сте забравили какво е да си тийнейджър...а и всъщност да си на 15 години в днешно време е много по-различно от колкото преди 20 години.Да,всички сме чували каква е днешната младеж...невъзпитана,арогантна...но да,колкото и да не ви се харесва днешните деца се развиват много по-бързо от колкото сте се развивали вие едно време.А като ви гледам коментарите не съм много сигурна,че сте се развили особено много...бъдете по-съвременна за Бога! (или да не споменавам напразно името Божие?!?!) Съгласна съм,че възпитанието играе огромна роля за формирането на личността и затова съм благодарна на майка ми,че е съвременно мислеща или поне в по-голямата част от времето се опитва да бъде такава  и се опитва да види и разбере моята гледна точка.Ако родителите не се опитват да разберат децата си ,а само им налагат забрани (като например не чети тази книга.тя е лоша) нищо няма да постигнат или ще постигнат обратния ефект.И вместо да се възмущавате седнете и поговорете с децата си...
Аз съм чела всички книги от поредицата като бях по-малка и повярвайте ми не мисля,че съм се "извратила" от тях...Вие пишете,че те са пълни с "похот"...?!?!?!?? явно не ви е познато значението на тази дума...и съвсем ясно пише,че книгата е за тийнейджъри НАД 12 години...ако си мислите,че и тези на 12 не се интересуват вече от любов,секс и въобще взаимоотношенията между мъж и жена...значи много се лъжете.
Както и да е-един човек преди мен много ясно е написал,че на когото не му харесва книгата не си я купува.Авторката има много награди в Англия,където общтеството е много по-консервативно...това не ви ли кара да се замислите?Че може би Вие изоставате,а не децата се развиват много бързо в днешно време?
И какво питате дали някой е от издателството,когато мнението му не Ви изнася и не съвпада с Вашето?Това е жалко повярвайте ми.Всеки има право да си каже мнението.
А за състоянието на днешните училища няма да говоря,защото ми е напълно ясно,че както говорите за книгата,така говорите и за тях наизуст и всъщност нищо не ви е ясно.
цитирай
15. avdjiiski - Отговор на "анонимен - Стига глупости! "
07.09.2009 20:43
Ти толерираш секса между 12 годишни. Това е толкова откачено, че заслужава специално да те поканят в Шоуто на Слави да развиеш тезата си :))
А ако такъв като тебе се окаже учител на децата ми ще стане страшно...
цитирай
16. анонимен - мнение2
07.09.2009 22:39
хаха виждам,че съм била права относно мненията,които не Ви изнасят...Защо не сте публикували мнението ми?Нямат ли право всички да си го изкажат?Или се притеснявате,че едно 18-годишно момиче Ви е казало истината в очите,т.е. неудобната за Вас истина.Бъдете жива и здрава!
цитирай
17. анонимен - Така. . първо да кажа, че явно не си ...
08.09.2009 21:20
Така .. първо да кажа, че явно не си чела внимателно щом и името на главната героиня не знаеш. Казва се Джорджия, а не Джесика. Втроро това е реалноста и всички тинейджари се интересуват от секс, свалки и целувки. Да не мислиш, че някой е седнал да чете "Под игото". За бога не е така. И ако на някой не му харесва не мисля,че начинът е изразяване в интернет.
цитирай
18. анонимен - не само мнение
12.09.2009 21:10
Благдаря за предупреждението! Може да се промени техниката,може децата ни да знаят как се раждат бебетата още преди да са тръгнали на училище,но това все още не ги прави пораснали да правят секс! Материалните неща са временни,т.е. те се променят с времето, но нематериалните,невидимите неща са вечни ине се променят!
цитирай
19. avdjiiski - До анонимен "мнение"
14.09.2009 15:19
Какво "развитие" и "съвременност" виждате в ранното правене на секс?
Кучетата и котките започват да правят секс още от годинка, това прави ли ги по-развити или по-съвременни?
Няма нищо модерно или немодерно в правенето на секс!
Но не ми казвайте, "кой ще ти чете "Под игото"?", защото от неграмотни възрастни и деца обществото ни незнае къде се намира?
Или вече в Университета се влиза с тест по "правене на секс"? Или основния въпрос при интервю за работа е станал "как да изневеря на Пешо?".
Никой не ви забранява нищо, единствено родителите на непълнолетните отговарят за тях, а щом сте вече на 18 отговаряте сама.
Единственото, което ме дразни е, че с такава увереност и арогантност излагате абсурдната си теза - "Вече сме съвременни и по-развити, за това започваме секса от 12годишна възраст и четеме всевъзможна литература описваща, как да изневерим на гаджетата си, как да прелъстяваме. И не ми говорете за "Под игото", защото е отживелица..."
За мен това не е добро! (имам ли право на мнение без да си казвам ЕГНто)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ani101
Категория: Лични дневници
Прочетен: 494400
Постинги: 99
Коментари: 605
Гласове: 2529
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930