Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.09.2007 17:45 - Китариста Браян „Хед” Уелч, KORN и още нещо ...
Автор: ani101 Категория: Музика   
Прочетен: 5126 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 19.09.2007 18:04



image


Интервю на Дина Рос с Браян “Head” Уелч, бивш китарист на мега рок бандата Корн. В него китаристът Браян „Хед” Уелч разказва как се е отказал от наркотиците и.....
image


Твоят опит като рок звезда беше уникален. Имайки пълните родителски права (попечителство) върху дъщеря ти, ти често я взимаше на турнета с теб. Как се чувстваше тогава?

През по-голяма част от времето да водя дъщеря си на турне никак не беше нещо хубаво. Всички пиехме, пушехме и псувахме. Трудно беше и тя да е с нас. Всички се опитваха да са по-мили с нея, но това също беше трудничко. Всички ние, момчетата живеехме заедно и се държахме като прасета. Така че присъствието на малко момиче там беше напълно откачено.

Пробвахме варианта всеки, който изпсува, да й дава по долар, но тя започна да изкарва по 30 – 40 долара на ден, и взе да й харева идеята. Така че реших да прекратим тази практика.

Освен това взимах много наркотици, докато тя беше с нас. Бях пристрастен към метамфетамините. Това просто не беше добра ситуация за едно дете.

image
................

А феновете ти? Имаше ли отрицателни реакции от тяхна страна след като напусна?

Бяха много бесни. Мислеха си, че това е някаква шега. А други се чудеха какво да мислят. Получавах гневни имейли на уебсайта си. Имах много лоялни фенове, които бяха наистина свързани с нас – с някои от тях се чувствахме като част от едно семейство. Те чувстваха сякаш аз напусках семейството и се чувстваха отхвърлени. Бях извличал немалко неща от тези връзки, но вечер исках да удовлетворя само себе си и дъщеря си. Беше дошло времето да го направя и просто трябваше да го направя.

Едва след като написах книгата си, много фенове на „Корн” дойдоха при мен и ми казаха: „Благодаря, че написа тази книга. Вече разбирам нещата сега и нещата преди – разбирам защо си взел това решение.”
...................................

Тъкмо преди да напуснеш групата каза, че си имал преживяване с дявола, или някакъв друг паднал ангел. Може ли да ни разкажеш за него?

Това преживяване направо смрази кръвта ми. Никога преди това не бях се сблъсквал с духовния свят, освен в случаите, когато играех на дъска за спиритични сеанси и задавах разни въпроси, а духът изписваше отговорите. Но в нощта, когато спрях наркотиците и знаех, че съм приключил с тях – преживях тази ужасяваща среща. Заспах и няколко минути по късно се събудих – и това, при положение, че бях ужасно изморен от самото спиране на наркотиците и принципно можех да се сгромолясам от умора. Събудих се парализиран и не можех да помръдна тялото си. Очите ми бяха отворени и бях буден, но аз просто не можех да помръдна. Чувствах сякаш някакъв демон ме държи натиснат. Чувствах, че това ужасяващо зло присъства в стаята ми.

Никога преди не бях изпитвал нещо подобно. Вярвам, че Бог просто ми показваше колко истински е духовният свят, за да ме приближи към Себе си и да вярвам повече.

Щастлив съм, че преминах през това изживяване. Случи се няколко пъти онази нощ и след това се повтори още веднъж през следващата нощ. Злото, което усетих, беше толкова ужасяващо, че бях убеден, че това беше дяволът. Някои хора ме питат: „Ами ти нали тъкмо тогава отказваше наркотиците?” Но аз знам със сигурност, че това беше нещо много реално. Научих много за духовния свят и беше много страшно. Просто повтарях това, което Исус казал: „Махни се от Мен, Сатана.” Оттогава това не се е повтаряло. Но беше нещо много реално.


Цялото интрвю - тук 

На английски - тук 



Тагове:   още,   Korn,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. hip69 - ~Продавач На Надежда~
19.09.2007 18:08
ний с него и с ДЯвила редовно си пийм бира...
цитирай
2. ani101 - има и по добра компания за бира. . . .
19.09.2007 18:10
има и по добра компания за бира....
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ani101
Категория: Лични дневници
Прочетен: 493930
Постинги: 99
Коментари: 605
Гласове: 2529
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930