Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.02.2011 15:24 - Какво ме прави да бъда щастлива
Автор: ani101 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3160 Коментари: 1 Гласове:
7

Последна промяна: 14.02.2011 15:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

 

Наскоро прочетох статията  "Осемте принципа на щастието"

 

В нея авторът  разглежда популярен библейски текст (Проповедта на планината), като основа на истинското щастие.

Това ме провокира.

Често казано, никога не бях поглеждала този пасаж от такава гледна точка.

 

Може ли така наречените блаженства да рисуват картината на истинското щастие?

Какво означават лично за мен тези думи на Исус: 

 

1. Блажени нишите по дух, защото е тяхно небесното царство.

2. Блажени скърбящите, защото те ще се утешат.

3. Блажени кротките, защото те ще наследят земята.

4. Блажени които гладуват и жадуват за правдата, защото те ще се наситят.

5. Блажени милостивите, защото на тях ще се показва милост.

6. Блажени чистите по сърце, защото те ще видят Бога.

7. Блажени миротворците, защото те ще се нарекат Божии чада.

8. Блажени гонените заради правдата, защото е тяхно небесното царство ?

Библията, Евангелие от Матей, 5глава, от 3 до 10 стих

 

И така: 

 

1. Щастието започва и завършва с Небесното царство. 

Истинското щастие е свързано с познаването на истинския Бог (Бог Отец, Исус Христос и Святия Дух)

Аз нямам нужда от много и измислени (мъртви) идоли и божества.

Имам нужда само от един, но истински и жив Бог!

 

2. Щастието е да намеря утеха, дори в скръбта! 

Да знам, че има изходен път.

Да знам, че има светлина в тунела, има прегръдка и топла дума за мен.

Да знам, че има някой, който плаче с мен и се радва с мен!

 

3. Щастието е да придобия наследство - моята съдба, и моите  мечти станали реалност.

Без да стъпквам другите около себе си.

Без да наранявам.

Без да пренебрегвам или забравям тези които обичам и ме обичат...

 

4. Щастието е да мразя злото и да обичам истината.

Който мрази силно - погубва, разрушава и събаря злото.

Която обича силно - прокламира, живее и се бори за истината.

Тогава, душата ми ще бъде наситена и удовлетворена.

 

5. Щастието е да прощавам

Да бъда милостива, когато някой сбърка.

Да бъда милостива към самата себе си. 

Да давам и приемам любов.

 

6. Щастието е да видя лицето на Бога!

Ооооо, да преживея Неговата святост.

Да легна по лицето си пред Него!

Нищо не може да се сравни със срещата с Господа -  лице в лице, сърце със сърце ...

 

7. Щастието е да бъда миротворец.

Да донеса примирение и сдобряване, когато взаимоотношения са били разбити.

Да донеса мир и успокоение, когато нечие сърце е наранено.

Да примиря някого с неговия Създател.

 

8. Щастието е да съм готова да умра за нещата, които вярвам.

Ако няма за какво да умра, значи няма за какво да живея!

 

И така приятели, а какво е щастие за вас?



Тагове:   щастие,


Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sparotok - щастие
14.02.2011 19:36
Щастие е да си дарен(а) с любов!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ani101
Категория: Лични дневници
Прочетен: 493924
Постинги: 99
Коментари: 605
Гласове: 2529
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930