Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.12.2010 16:30 - Какво се случи на този ден преди 2000 год. - част 1
Автор: ani101 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2624 Коментари: 0 Гласове:
2



image

5 В дните на Юдейския цар Ирод имаше един свещеник от Авиевия отред, на име Захария; и жена му беше от Аароновите потомци, и се наричаше Елисавета.

 

6 Те и двамата бяха праведни пред Бога, като ходеха непорочно във всичките Господни заповеди и наредби.

 

7 И нямаха дете, понеже Елисавета беше неплодна, а и двамата бяха в напреднала възраст.

 

8 И като свещенодействуваше той пред Бога по реда на своя отред,

 

9 по обичая на свещеничеството, на него се падна чрез жребий да влезе в Господния храм и да покади.

 

10 И в часа на каденето цялото множество от хора се молеше отвън.

 

11 И яви му се ангел от Господа, стоящ отдясно на кадилния олтар.

 

12 И Захари като го видя, смути се, и страх го обзе.

 

13 Но ангелът му рече: Не бой се, Захари, защото твоята молитва е чута, и жена ти Елисавета ще ти роди син, когото ще наречеш Иоан.

 

14 Той ще ти бъде за радост и веселие; и мнозина ще се зарадват за неговото рождение.

 

15 Защото ще бъде велик пред Господа; вино и спиртно питие няма да пие; и ще се изпълни със Светия Дух още от зачатието си.

 

16 И ще обърне мнозина от израилтяните към Господа техния Бог.

 

17 Той ще предиде пред лицето Му в духа и силата на Илия, за да обърне сърцата на бащите към чадата, и непокорните към мъдростта на праведните, да приготви за Господа благоразположен народ.

 

18 А Захария рече на ангела: По какво ще узная това? защото аз съм стар, и жена ми е в напреднала възраст.

 

19 Ангелът в отговор му каза: Аз съм Гавриил, който стои пред Бога; и съм изпратен да ти говоря и да ти благовестя това.

 

20 И, ето, ще млъкнеш, и не ще можеш да говориш, до деня, когато ще се сбъдне това, защото не повярва думите ми, които ще се сбъднат своевременно.

 

21 И хората чакаха Захари, и се чудеха, че се бави в храма.

 

22 А когато излезе, не можеше да им продума; и те разбраха, че е видял видение в храма, защото той им правеше знаци и оставаше ням.

 

23 И като се навършиха дните на службата му, той отиде у дома си.

 

24 А след тия дни жена му Елисавета зачена; и криеше се пет месеца, като казваше:

 

25 Така ми стори Господ в дните, когато погледна милостиво, за да отнеме от човеците причината да ме корят.

 

......

Евангелие от Лука, 1гл.

 

Следва продължение!

 



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ani101
Категория: Лични дневници
Прочетен: 492849
Постинги: 99
Коментари: 605
Гласове: 2529
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930