Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.11.2010 17:22 - Благодаря ти :)
Автор: ani101 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2128 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 26.11.2010 19:54


 Днес е Денят на благодарността.

Като се замислих открих, че има много хора на които съм благодарна и много неща за които да благодаря :)

И така:

1. Благодаря ти Господи!
Откакто ме срещна преди 20 години, нито веднъж не ме изостави, не ме предаде, не ме забрави. Имахме (и продължаваме да имаме) незабравими мигове заедно.

2. Благодаря ти Михи! 
Твоята способност да видиш най - доброто в хората ме удивява! 

Понякога си ми като "трън в плътта" :))) .... но за добро. Предизвикваш ме да бъда по-добра и по-търпелива.

3. Благодаря ти Радо!
Ти си един от най-позитивните хора, които съм срещала :) Как успяваш да намериш изход от всяка сбъркана ситуация?!! и то без да се ядосваш :)

4. Благодаря ти Деси! 
Ти си прекрасна приятелка, близо до сърцето ми.... благодаря ти, че ме правиш част от топлотата и уюта на семейството, че си искренна, пряма, но в същото време и мила...

5. Благодаря ти апостол (Георги)!
Ти си повлиял изключително много в живота ми!  Твоята мъдрост, прозрение, обич, прямота, непримиримост към злото, търпение, насърчение.... са безкрайно ценни за мен.

6. Благодаря ти Гери!
Ти си гласът на съвестта :))) Винаги на 5-та скорост!  "Нема лабаво" при теб :))) Зареждаш ме с нов ентусиазъм и страст към живота.

7. Благодаря ти Спасе!
Ти си един от най- искренните и дълбоки хора които познававм. Твоят "глад" за необятното, за скритите тайни на живота, за красотата и смисълът на битието ни са заразяващи!

8. Благодаря ти брато (т.е. брат ми, т.е. Деяне)!
Ти си голям образ :) Обичам те! Понякога ме "подлудяваш" :)))) , но няма друг като теб!

9. Благодаря ти Кало!
Ооо, толкова вдъхновение и вяра за бъдещето има в теб! Около теб е "топло" и уютно.... 


:))) Следва част 2-ра (трябва да излизам)

Но ще се радвам да прочета на кого и за какво благодариш и ти :)




Тагове:   благодарност,


Гласувай:
5



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ani101
Категория: Лични дневници
Прочетен: 494305
Постинги: 99
Коментари: 605
Гласове: 2529
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930